همزمان با ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، پوستر گرامیداشت این روز با امضای قرارگاه انقلابی سلام در سطح گسترده ای منتشر شد. انتشار این پوستر که مزین به دو جمله زیبا از فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد توسط جوانان قرارگاه انقلابی سلام در روزهای ابتدای سال جدید آنهم بصورت گسترده میتواند در فضای سیاسی استان بار معنایی خاصی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 01 April 2023

«سلام» یکی از ۳ مجموعه اصلی سیاسی شهر اصفهان است که سال گذشته با مشی انقلابی و جوانگرایی آغاز بکار کرد و در انتخابات گذشته شورای شهر اقدام به انتشار لیست مجزا از مجمع اصولگرایان اصفهان نمود و توانست نقش آفرینی جدی در جریانات سیاسی و انتخابات اصفهان داشته باشد.

این قرارگاه همچنین با راه اندازی پویش سراسری 《سلام بر ابراهیم》 نقش ویژه ای در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از آیت الله دکتر رئیسی در سطح کلان شهرها و شهرهای پرجمعیت کشور ایفا نمود.

قرارگاه سلام طی بیانیه ای که سال گذشته به عنوان بیانیه ی تاسیس خود منتشر نمود هدف از تاسیس این قرارگاه را شناسایی و گردهمآیی نیروهای متدین، کارآمد و انقلابی جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعلام کرد.

 باید دید انتشار پوستر گرامیداشت آن هم در روز ۱۲ فروردین به معنای پررنگ شدن مجدد فعالیتهای این مجموعه در سال انتخابات و قرار گرفتن مجدد در مقابل مجمع اصولگرایان اصفهان است و یا طبق برخی شنیده ها این مجموعه به دنبال برنامه هایی از جنس اعتقادی، تبیینی، آموزشی، سیاسی و فرهنگی با توجه به شرایط حساس کشور و فتنه های اخیر است؟

 قطعاً با رصد فعالیت‌های این قرارگاه طی روزهای آینده روشن تر خواهد شد که برنامه این مجموعه چیست؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار